Welcome!

With this blog, I want to show you all the beauty that is life, literature and writing. I really hope you enjoy your visit to this blog as much as I've loved making it.

Thank you for your visit and see you back soon!

Much love,
Sarah x

Saturday 22 January 2011

Tweet, tweet!

Hello again!


Jullie vragen jullie waarschijnlijk af waarom ik zo'n verschrikkelijk lange tijd niets meer heb gepost op mijn blog.
Wel, deze keer heb ik een excellent excuus... Hier gaan we dan.



Ik vond de adapter van mijn laptop niet.
Nee, toch niet.



Ik heb namelijk examens. Terwijl sommigen van jullie meevoelen met de pijn van een armzalige student, krijgen anderen vast kippenvel bij het horen van het dramatische woord. Toch kan ik jullie vertellen dat alles goed gaat. Ik leef nog. Ik leef zelfs heel gelukkig. In een volledige maand blok én examens ben ik maar één keertje ingestort: de Spaanse namiddag. Na een uur ijsberen op het terras met mijn hond en een mok hete koffie is mijn verstand terug tot zinnen gekomen. God bless me!


Omdat ik zo verschrikkelijk verslaafd ben aan mijn dagelijkse schrijfroutine en aan de geweldige reacties van jullie, moest ik wel iets neerschrijven. Ik werd als het ware getrokken naar mijn laptop en mijn vingers vliegen momenteel als een straaljager over mijn toetsenbord. Het is verschrikkelijk 'creepy' om te weten dat mijn verstand hier van alles neerpent en dat ik mezelf amper kan volgen. Maar dat is denk ik wat een schrijfster doet: go with the flow! Terwijl anderen recht naar hun doel lopen, gaan wij, schrijvers als wervelwinden zigzaggend door het leven, trachtend allerlei zaken op te pikken om zo onze kost te verdienen.


Ik moet wel toegeven dat ik eigenlijk al veel eerder iets kon geplaatst hebben op mijn website, maar iets trok mijn aandacht. Het was zo overweldigend, pittig, kort, grappig en toch zo gevoelig. Ik leerde veel bij over de hele wereld, en vooral over mijn twee grote liefdes: schrijven en Londen. Dat geweldige, uitmuntende iets is Twitter! 


Normaal gezien ben ik echt niet dé sociale netwerker, maar dit is echt een geweldige community! Ik heb mij een avond in het netwerk gestort en ik moet zeggen: het is verslavend. Ik tweet de hele tijd door en ik vind het heerlijk om tweets van andere collega-schrijvers te lezen en de laatste fashion -en medische trends te analyseren.


Ik kan uren doorgaan over de voordelen van Twitter, maar dat zou te veel van mijn kostbare studeertijd afnemen. Ik kan jullie dus enkel aanraden om mij te volgen op Twitter, als ik weer eens een tijdje van de aardbol ben verdwenen.

O, ja, nog één klein iets. Mijn hoofd heeft een duik genomen in een bad van ideeën en inspiratie. Dit zal zo fantastisch worden de komende week, wanneer de examens eindelijk hun einde hebben bereikt… Mijn boek, columns, blog, Twitter lachen mij toe, en ik hoop jullie ook! 


Tot 'hoors' voor meer oorverdovend, knetterend, spectaculair nieuws.


Take care, 

Love,


Sarah x.

No comments:

Post a Comment